happycheer

Alla inlägg under mars 2011

Av Sabina - 31 mars 2011 21:52

Men tjenare! ;*


Idag hade vi hemkunskap direkt på morgonen i skolan, och då lagade vi spagetti och köttfärssås, och då kommer det in massor av folk från turkiet och från england, de var jätte kul att se dom för..

Idag var det besök från länder i Europa eftersom vi har Comenius Projekt!

De blir samma sak imorgon, fast då kommer Frankrike och Spanien.

Av turkiet fick vi alla ett varsitt paket när dom kom till vårat klassrum.

Vi satt och räknade matte och jobbade med våra IUP-mål,

och då får vi helt plötsligt presenter! <3

Dom ropade upp våra namn, så fick vi komma upp och ta emot presenten.

Även om man inte fick värsta sötaste ponnyn, så tycker jag att man ska vara tacksam och glad för att någon ger bort en present!

Jag märkte att många i klassen inte brydde sig, och vissa glömde till och med att säga tack, och de tycker jag är ganska dumt.

Idag blev jag lurad av min kompis också,

för mer information, chatta på msn!


sabinakoivunen@hotmail.com


 

Av Sabina - 30 mars 2011 21:05

Hejsan glada Sverige!

På fredag är det min tur att laga en utsökt efterrätt till familjen, och såklart kommer jag att lägga ut recept och bilder på mitt egna bakverk.

Jag kommer göra någonting som jag aldrig gjort förut,

Så ni får önska mig lycka till, så får jag tänka ut vad jag ska laga tills på fredag.

Men en sak är säkert.. de ska finnas färska bär! ;-)

Vi ses, bloggen <3



 

Av Sabina - 27 mars 2011 14:38

I wanna be free


 

Av Sabina - 23 mars 2011 18:50

Hejsan, alla kära läsare!

På sista tiden har jag varit förfäligt sur!

Ingenting har varit bra, och mitt humör går hela tiden upp och ner.

De är faktiskt jätte jobbiga perioder :(

Men igår, var de första dagen som jag var ritigt glad!

Jag hoppade runt och kände mig jätte lycklig, de hade gått jätte bra på träning och jag KAN HJULA! :D

Mamma är inte van att se mig så här glad, så hon började till och med gråta lite grann när jag berättade hur glad jag var!

L Y C K L I G A    U N G E N <3


 






Av Sabina - 21 mars 2011 13:19

Hej bloggen, nu ska jag berätta om någonting stort!

I lördags, åkte vi till Hudiksvall och övernattade på en skola.

Själv bor jag i Fagersta, så det blir några mil.

Jag går på en sport, som heter Cheerleading.

Så jag åkte med mitt lag, till Hudiksvall för att tävla på söndag!

På skolan var de ganska kul, de var en jätte lång korridor! SHEET

På söndagen när vi skulle tävla så kom vi SIST av juniorerna.

De var värkligen inte förväntat, men vi har ju bara tränat i ett halv år så vad ska man begära? Dom andra fuskade ju bara -.-

Men på vägen hem så åkte jag inte med laget, utan med mamma, pappa & syster Bella.

De blev verkligen katastrof!

Vi var ju som sagt i Hudiksvall, men för att komma hem så måste vi åka förbi Gävle.

Men de värsta var att vi missade uppfarten till Gävle och hamnade på en motorväg som gjorde att vi inte kunde vända, utan bara köra vidare.

Vi blev lite oroliga eftersom de stog massa konstiga namn på skyltar som vi inte kände igen. Exempel:  "Björklinge, 15"

Men vi körde på, tills vi svängde av vid en väg där det stog information.

De visade sig att vi hade hamnat i Tierp !

Vi visste inte riktigt hur vi skulle göra, men vi kunde fortfarande inte vända tillbaka.

Så vi körde på, ganska länge.

Då kom vi äntligen fram till Uppsala, men gissa vad?

Vi började bråka i bilden, och ingenting blev bra, så vi missade uppfarten till Uppsala OCKSÅ! De kan väl inte bli värre?

I Uppsala bråkade vi fortfarande, och pappa som var chaufför, körde en fel väg inne i Uppsala så vi var bara 10 mil från Stockholm.

Då kunde vi äntligen vända tillbaka så att vi var i Uppsala igen.

Från Uppsala, åkte vi till Sala.

Från Sala, åkte vi till Avesta sedan Norberg och sist hem till Fagersta.

De blev verkligen inte som vi tängt oss.

Vi började åka klockan 17:00 från tävlingen och var hemma förs klockan 24:00

så det innebär att vi åkte 7 timmar i onödan + pauser.

Men de var ju mörkt ute också, och de fanns inga lampor på vissa vägar och alla var trötta efter att ha åkt bil från klockan 06:00 så gissa om vi somnade sent?

Idag är det måndag, så nu vet alla kanske varför jag inte var i skolan?

*SNARK* 


 


  

Av Sabina - 16 mars 2011 19:20

Hejsan! ;*


Idag vaknade jag ganska sent.

Klockan var redan halv åtta då jag steg upp!

Jag var osminkad i skolan, och ganska sliten faktiskt! ;o

Imorgon är de sista dagen i skolan.

För på fredag är vi lediga! JIPPIE! :-D

Imorgon har jag först hemkunskap på morgonen, sedan slöjd.

Dagen kommer nog bli bäst, eftersom torsdagar är en av mina favorit dagar.

Idag har jag hört Justin Biebers nya låt med Chris Brown.

Den är as bra, och jag kan inte sluta lyssna på den. <3

Den heter "next to you" Lyssna på Youtube! ;D


 





Av Sabina - 13 mars 2011 20:10

Cha cha! ;*


Idag är de söndag, typiskt tråkig dag!

Eftersom vi ska tävla med Cheerleadingen om 1 vecka så hade vi en extra träning idag. Annars brukar vi bara träna tisdagar & torsdagar.

Träningen gick bra, vi fick sluta 1 timme före ;)

Hördu, jag tycker faktiskt att ni borde kolla Bilddagboken!

@ LOV3YA  


Älskar er alla som kollar, & kommenterar.

Aja, nu har jag precis duschat.

Åh fuck, de är skola imorgon :(

De är de värsta som finns!!

Puss'N


    


 

Av Sabina - 1 mars 2011 23:20


 


 


 



   



   


 





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards